Schaakcursus 2022 - 2023

Beginners-schaaklessen voor volwassenen

Schaakvereniging Deurne is bij voldoende belangstelling van plan een schaakcursus voor volwassenen te starten.
Bij voldoende belangstelling worden er twee lesgroepen geformeerd: één voor beginners en een tweede voor de gevorderden.

Schaaklessen aan volwassenen gaat van start.

Op donderdag 4 november a.s.  starten de schaaklessen voor volwassenen.

Locatie/tijd: wijkgebouw de Houten Hoek, Haydnstraat 30 in Deurne / 19h00 – 20h00.

Deze tijd en locatie zijn speciaal zo gekozen dat deze parallel lopen met de jeugdschaaklessen. Zo kunnen ouders, die hun kind naar het jeugdschaakles brengen, tegelijkertijd zichzelf ook meer bekwamen in het schaken.

Indien vanwege Coronamaatregelen een geldig Corona-toegangsbewijs vereist is, zal de beheerder van de Houten Hoek elke keer daarop controleren teneinde toegang te krijgen tot het leslokaal.

De kosten bedragen € 50,- p.p. voor 14 geplande lessen van elk 1 uur. Inclusief het lesmateriaal.

Tenslotte is het mogelijk om in elke oneven week om 20h00 aan te sluiten bij de recreanten-schaakgroep. Zo kan de verworven kennis direct toegepast worden.

U kunt zich opgeven en ook nadere informatie verkrijgen bij:

secretaris@schaakverenigingdeurne.nl